Wednesday, June 30, 2010

(almost) Wordless Wednesday


Hey guys - do I have food on my face????

35 comments:

The Two Country Poodles & Uncle Puppy said...

Why yes yes you do....Its a wee little gingerbready man. BOL


Wags and Licks,
Mollie Jo & Bobo

Maggie and Mitch said...

OMG, you mastered it, Brutus! You are a smart boy!

Love ya lots
Maggie and Mitch

Lola said...

Wow. Furry impressive, Brutus.

wags, Lola

Mango said...

Damn you, Brutus. I had momma convinced that short snooter dogs like us could not do that trick. Drat. Now I suppose we'll be practicing again.

Slobbers,
Mango

Samantha said...

Nope! Your all clear! There is a little person on your face though!

The Rocky Creek Scotties said...

You are one patient Frenchie!!

XOXO
Lilly, Carrleigh and Ruairi

Sugar the Golden Retriever said...

Woof! Woof! YES ... can I have it? That's a great pose ... Lots of Golden Woofs, Sugar

Yoda & Brutus said...

Hey Brutus - you have a little gingerbread man on top of your nose! Dude, you are so patient - either one of us would have already eaten it...BOL!!!

Pugs & Kisses,

Yoda & Brutus

tula said...

wait, i'll get it fur ya! hold still..

tula

♥♥♥ The OP Pack ♥♥♥ said...

Hurry Brutus, shag that boy or you will be hearing him sing his famous escape song:)

Have you taught that trick to the little one yet?

Woos - Phantom, Thunder, and Ciara

mayziegal said...

Oh, Brutus. I don't know whether to be impressed or feel sorry for you for being tortured like that. Um, please don't tell my mom about this trick, okay?

Wiggles & Wags,
Mayzie

Frankie Furter said...

Holy Cat Crap. Brutus that is
A may zing. I could never do that.

houndstooth said...

BOL! Yeah, you do!

Mom had some of those once for the hounds here, and nobody would eat them, so maybe she could have gotten a picture like that, but I doubt it!

Bunny

El'bow and Hauwii said...

cool trick :D


Kissslobebrs
El'bow & Hauwii

Lilo, The Great Rock Eater said...

You are such a good boy Brutus!!! The momma would have never gotten that close to my face with a treat without me trying to eat it!!! Great job!!!!

~hugs~

Lilo

Fiona, as typed by Dr. Liz said...

*sigh* The things we do to amuse our humans... You better have gotten something good (better than a crummy little cookie) for that feat!

*kissey face*
-Fiona and Abby the Mutant Puppy

Dennis the Vizsla said...

No, but you have a bad case of gingerbreadmanitis.

Cheryl, Indiana, Shingo and Molly said...

Arooooooo!!! Looks like you have a bad case of treat snout!!!

Woofs and Kisses!
The Fiesty Three

Dory and the Mama said...

We hope she let you snag that snooter treat when she was done torturing you with it...Mama's...sheesh!


Smileys & Snuggles!
Dory, Bilbo and Jacob

Puglette said...

brutus, you are just adorable!
hugs,
puglette
:o)

pam said...

Hey Brutus you gots a little tiny Mr. Bill on yer nosey. FYI

Bobo and Meja

(our captcha is spian - we be spian on you with yer Mr. Bill...oh noes..........)

dewdana said...

Nope... none at all! Hee hee! Moose does this trick but it is much cuter with gingerbread man snacks!

Mack said...

Yes, but probably not for long if you have a SISTER!
PS: Congrats on that baby sister - she is adorable!!!!

Minna Krebs said...

What a pawsome trick!

MinnaK


PeeS How is sissie Carmen doing?

Asta said...

Bwutus
I can't believe you awe willing to stay still wif that bikkie on youw face..I've been following youw flat adventoowes it's sooo cool
smoochie kisses
ASTA

Kari in WeHo said...

my guys are not that calm!

1000 Goldens said...

Brutus! You make me laugh every time!! Thank you :)

the booker man said...

ugh. brutus, i am not a fan of this trick. it's torture!! you are a very patient doggie!!!
*woof*
the booker man

Lorenza said...

Hmmm... yes.... but I hope it will not be there for so long!
Kisses and hugs
Lorenza

Amber and Nala said...

BOL!!! This totally cracks me up Brutus...I like those lil' gingerbread guys too. ;)

Kisses,
Nala

twinkietinydog said...

No, but there's a man balancing on your cute nose.
Twinkie

Tucker said...

That's just crule. The one spot you can't reach and your Momma puts the treat there. I'd go crosseyed.

woof - Tucker

Stella, Gunther and Betty said...

Brutus my love. How could your momma torture you like that??? Do you want me to call the animal cookie police?

Love,
Stella

PoochesForPeace said...

hahahaaa, this is so adorable!!

Oskar said...

Such self restraint! Very cute photo!